24 Aprilie 2007 , de Catalin Stefancu in IT&C
Google si-a mai depasit inca o data rivalul Microsoft, surclasandu-l in topul celor mai puternice branduri din lume

Google a ajuns cel mai valoros brand din lume Noul top al celor mai valoroase 100 de branduri din lume, intocmit de compania de consultanta Millward Brown, a adus cateva schimbari comparativ cu editia precendenta. Cea mai importanta este detronarea liderului Microsoft, care a fost clasat in actuala editie pe treapta a treia. Noul studiu a declarat Google ca fiind cel mai valoros brand din lume, cu o valoare de piata estimata la 48,79 miliarde de euro (66,4 miliarde dolari).

Compania fondata de Larry Page si Sergey Bin, care va implini la anul d-abia 10 ani de existenta, a depasit in clasamentul mentionat companii cu o istorie de zeci de ani de zile. Microsoft, liderul de anul trecut, a coborat pe treapta a treia, cu o valoare de piata de 40,41 miliarde euro (55 miliarde dolari), pe treapta a doua clasandu-se General Electric, cu un brand care valoreaza 45,55 miliarde euro (62 miliarde de dolari).

Primul brand din clasament care nu este din SUA este China Mobile, care s-a clasat pe treapta a cincea, imediat dupa Coca-Cola. Pe sase s-a clasat Malboro, pe sapte retailerul Wal-Mart, cel mai mare retailer din lume, pe opt grupul financiar Citi, pe noua IBM, top 10 fiind incheiat de producatorul auto Toyota.

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Google a ajuns cel mai valoros brand din lume.