Televiziunea Antena 1 a cedat catre Dolce Sport toate meciurile pe care le-a cumparat anul trecut, la licitatia organizata de LPF.
Atunci cand pachetul respectiv va avea dreptul de a difuza optiunile 1, 2 sau 3, jocurile vor fi transmise si de Antena 1. Postul din Baneasa va putea sa alega aceste optiuni, dar incepand cu cea de-a 4-a, Dolce va avea prioritate.
Antena a achizitionat pachetul 8, anul trecut, si a platit pentru el suma de 10,5 milioane de euro pentru perioada 2011-2014, relateaza evz.ro.
Vineri, seful TVR a anuntat ca Dolce Sport a pierdut drepturile de difuzare a meciurilor din cadrul EURO 2012.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dolce se reorienteaza: A cumparat 46 de meciuri de la Antena 1.