7 Iulie 2011 in Business
Criza economica a avut puterea de a curata drastic mediul de business, astfel ca acele companii care s-au dovedit ineficiente sau cu un management prost au ajuns pe lista de insolventa sau faliment. Dar care au fost castigatorii crizei? Ce companii au invins criza in Romania?

Toata economia vrea sa afle care sunt companiile care au invins criza in Romania. Care sunt companiile ce trebuie sa devina in urmatorul deceniu un model pentru industriile pe care le reprezinta? Sefii PricewaterhouseCoopers au lansat prima carte de strategie de afaceri – „Formule de succes pentru urmatorul deceniu. Companii care au invins criza” – prezentand si studii de caz pe 12 companii din Romania care s-au luptat cu criza si au castigat.

Cartea a fost scrisa de o echipa de consultanti din cadrul PwC Romania coordonata de Vasile Iuga, country managing partner al companiei de consultanta, si Andrej Vizjak, partner in cadrul PwC.

„Am incercat sa definim stadiile de dezvoltare a mai multor companii importante din Romania, in functie de structura teoretica a cartii, sa identificam strategiile de succes care pot fi aplicate pentru ca aceste companii sa devina castigatoarele urmatorului ciclu de crestere economica, iar unele dintre ele sa se dezvolte in actori cu adevarat globali”, a declarat Vasile Iuga.

Lucrarea prezinta o analiza detaliata a strategiilor de succes aplicate de companiile internationale si cele locale din diferite sectoare economice.

„Societatea romaneasca s-a cam saturat sa i se tot spuna cat de grav bolnava este economia noastra. Si cat de lunga ar putea fi criza actuala, desi in primavara lui 2011 tara a iesit din recesiune. Acum, suntem cu totii preocupati de raspunsul la o intrebare cardinala: cand si cum ii vom pune capat crizei?”, scrie in prefata cartii Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului Bancii Nationale a Romaniei.

Ideea centrala a cartii este ca, in functie de gradul de internationalizare si de diversificare a produselor, companiile de succes pot fi impartite in patru mari categorii: local specialist, regional hero, international champion si industry shark, fiecare cu tipologia sa de crestere.

Internet Corp, publisherul Wall-Street.ro, face parte din grupul select prezentat de PwC Romania. Compania Internet Corp a raportat in 2010 afaceri de 1,8 milioane de euro. Pe langa cotidianul online de business Wall-Street.ro, din portofoliul InternetCorp mai fac parte 9AM, Kudika, Garbo, Yuppy, Envy si site-ul de cumparaturi colective Kuponiada.

Citeste mai multe despre reteta companiilor pe timp de criza pe Wall-Street.ro.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Castigatorii crizei: InternetCorp, pe lista modelelor de succes in business.

e asa simplu (1 comentariu, 134 vizualizari)
criza va dispare odata cu saracia, pe fondul limitarii bancilor, de a mai face tampenii cu banii si apoi sa vrea banii publici, pentru a pastra neatinse profiturile uriase din anii trecuti.

Ultima ora din Business pe 9AM