- Cu atat de multa informatie gratuita, de ce sa platim?
Publisherii online au facut de-a lungul timpului multe greseli de strategie oferind utilizatorilor acces gratuit la informatie, sustin o parte din participantii la Congresul Ziarelor din Europa. Pasii gresiti ar putea fi insa corectati de iPad si de o taxare a continutului online. Este insa aceasta directia corecta?
“Nu stiu daca putem vorbi de greseli pe care publisherii le-au comis inainte de criza financiara, insa un lucru este cert – multe informatii sunt pe Internet si sunt gratuite si daca vrei poti sa traiesti si fara presa scrisa. Un prieten si-a vandut masina si nu a dat niciun anunt in ziar, a mers doar pe varianta site-urilor de profil. Nici macar nu s-a gandit la presa scrisa. Si uite asa multi bani sunt pierduti in loc sa fie castigati de ziare”, a declarat Norbert Kupper, designer in cadrul Office for Newspaper Design.
- Citeste integral pe wall-street.ro
- Tu ai plati pentru a avea acces la continutul online?Comenteaza mai jos, sau pe pagina 9am de Facebook.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului De ce nu vom fi pregatiti niciodata sa platim pentru continut online.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului De ce nu vom fi pregatiti niciodata sa platim pentru continut online.