La nivelul intregului grup a fost raportata o crestere de 11,1% a audientei fiind vandute 30,5 milioane de bilete in 2010.

“Evolutia spectaculoasa a audientei Cinema City dovedeste faptul ca apetitul publicului din Romania pentru mersul la film este conditionat de infrastructura. Dezvoltarea continua a retelei, precum si avantajele oferite de acest canal de comunicare au determinat din ce in ce mai multi cumparatori de publicitate sa includa cinema-urile noastre in desfasurarea campaniilor lor, unii dintre ei creand anul trecut chiar reclame in format 3D, pentru prima data in tara noastra”, a declarat Raluca Demetriade, director de vanzari al New Age Media Romania.

Reteaua din portofoliul New Age Media acopera in prezent opt dintre cele mai importante orase romanesti - Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Bacau, Pitesti, Arad si Baia Mare - cu un numar de 88 de ecrane care reprezinta 59% din salile cinematografelor de tip multiplex din tara noastra.

Trei dintre cinema-uri, Cinema City Sun Plaza Bucuresti, Cinema City Arad si Cinema City Baia Mare, au fost deschise in 2010. Alte doua multiplexuri vor fi adaugate ofertei de publicitate New Age Media in 2011, pe masura ce noi complexe vor fi deschise in Braila si Targu Mures.

Parte din grupul Cinema City International, compania care opereaza principalul lant de cinematografe din Europa Centrala si de Est, New Age Media Romania a fost infiintata in 2007, ca regie de media a retelei pe plan local. New Age Media mai are birouri in Polonia, Ungaria si Cehia.

Sursa: Wall-Street