Adolescentii si tinerii petrec in medie 4-6 ore pe internet si "Privitul la" este doar o activitate secundara, dublata de alte tipuri de activitati.
  • Internetul poate suplini cu succes televizorul si este sursa ideala de informatii, muzica si comunicare cu prietenii, in cazul generatiilor tinere. Este accesat de acasa, de la scoala/facultate, de la serviciu sau de pe telefonul mobil. Pentru Generatia X, internetul este accesat preponderent in scop de serviciu si pentru a cauta informatii de interes si imediat.
  • Radioul trezeste interesul adolescentilor, dar este ascultat online sau pe telefonul mobil. Adolescentii nu apeleaza la ziare si reviste pentru a se informa decat foarte rar, preferand sa caute informatii online. Tinerii asculta radio in drum spre serviciu sau spre facultate, considerandu-l un element ce rupe monotonia timpului plictisior petrecut in masina sau in mijloacele de transport in comun.
  • Ziarele si revistele sunt interesante pentru tineri, acestia declarand ca le citesc zilnic sau aproape zilnic. Femeile cumpara reviste glossy si/sau de business pe care le considera utile pentru dezvoltarea personala.
  • Publicitatea online este considerata a fi mai putin deranjanta decat cea care apare la TV. Adolescentii considera ca publicitatea online este interactiva si la suscita interesul, recunoscand ca ii informeaza si ii influenteaza in luarea deciziilor, si dubleaza aceste informatii cu cele gasite pe forumuri de discutii sau auzite de la prieteni.

Inceputul cumparaturilor pe interenet este timid, insa atat adolescentii, cat si tinerii au incredere in online pentru a achizitiona diverse produse sau servicii. De obicei, nevoia de a cumpara de pe internet apare atunci cand produsele nu sunt altfel disponibile sau au nevoie sa economiseasca timp achizitionand online.