- Un viral poate aduce o marire de salariu
Adrian Albu (Copywriter Propaganda) a abordat cuprinzatoarea tema a viralelor aplicand-o la cazul clipului realizat de el, cu ajutorul caruia a obtinut marirea de salariu dorita. Insa... „Nu poti fabrica un viral, poti cel mult incerca, folosind cat mai multe elemente care prind, nu esti Dumnezeu ca sa stii cum vor evolua lucrurile. Un viral nu se face, ci devine”.
Regizorul Valentin-Narcis Sturzu, le-a vorbit de asemenea celor prezenti despre „ingredientele” care fac dintr-un clip un viral: o vedeta, o situatie penibila, un element socant, un remake amuzant dupa un fapt real binecunoscut. Combinand cateva sau toate dintre aceste variabile de care depinde transmiterea mai departe, drumul catre un viral de succes este, daca nu garantat, cel putin pavat, a explicat regizorul.
Ca studiu de caz, s-a discutat clipul avandu-l ca protagonist pe Adrian Despot, organizat pentru promovarea unei galerii de arta, film care, inca din prima saptamana, a atras un impresionant numar de 30.000 de vizitatori.
Conferinta a avut loc in data de 17 martie 2010, la Orange concept store.
Conferinta despre Viral a fost organizata de PRIME Romania, cu sprijinul Orange. Parteneri media: Apropo.ro, IQads Kadett, Metropotam.ro, 9AM, hipo.ro, Evenimente Studentesti, studentie.ro, LumeBuna.ro, Stud-Life, Start Ub, aPRentice.ro, Calendar Evenimente.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Care sunt ingredientele ce pot transforma un clip intr-un viral?.