Una din patru companii si-a redus bugetele de marketing in ultimele trei luni ale anului trecut, potrivit raportului Bellwether al IPA (Institute of Practitioners in Advertising), in timp ce doar 18% dintre acestea au raportat o crestere. Totodata, bilantul arata ca bugetele din intreaga industrie au scazut doar cu 7%, ceea ce inseamna o imbunatatire a perspectivelor fata de trimestrul anterior cand declinul a fost de 15%.
IPA a anuntat ca rata declinului este cea mai redusa din ultimii doi ani, iar estimarile potrivit carora cheltuielile de marketing vor creste au aparut din nou. Increderea printre executivi a ajuns la cel mai ridicat nivel din 2005, cu 35% dintre respondenti declarand ca sunt "optimisti" in privinta perspectivelor financiare pentru industrie, comparativ cu 22% care sustin ca declinul din piata va continua si in acest an.
Raportul IPA anunta ca bugetele de marketing vor creste in 2010 dupa ce companiile au introdus mai multi bani in publicitatea online. Totusi, cresterea bugetelor pentru viitorul an pare mai stersa in comparatie cu anii anteriori.
Cititi mai multe despre evolutia bugetelor de marketing in Marea Britanie pe Wall-Street.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului De la britanici vine optimismul: Bugetele de marketing vor creste in acest an.