Insa exista si exceptii, reclame mai ales pentru print in reviste sau outdoor realizate cu multa imaginatie si care valoreaza mult mai mult decat cea mai scumpa campanie, aflam de pe blogul lui Razvan Pascu.
Ideea este totul, iar genial este atunci cand advertiserul reuseste sa imbine o reclama memorabila cu eficienta si sa aduca vanzari brandului, nu doar notorietate. Cateva exemple de reclame bune, mai jos:
Nikon: Aparat foto cu functie de recunoastere automata a fetei
Ideea este totul, iar genial este atunci cand advertiserul reuseste sa imbine o reclama memorabila cu eficienta si sa aduca vanzari brandului, nu doar notorietate. Cateva exemple de reclame bune, mai jos:
Nikon: Aparat foto cu functie de recunoastere automata a fetei
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Reclame inteligente cu bani putini.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Reclame inteligente cu bani putini.