Brand-ul Loteriei Romane valoreaza 38 de milioane euro in timp ce valoarea totala a celor mai importante marci din Romania ajunge la 88 milioane euro, scrie Wall-Street.
Producatorul finlandez de telefoane mobile Nokia este cel mai valoros brand din Europa, cu o valoare de 35,22 miliarde euro, urmat de compania franceza de lux LVMH, care valoreaza 32,36 miliarde euro si producatorul belgian de bere InBev a carui marca ajunge la 26,93 miliarde dolari.
Potrivit directorului Institutului European de Branduri (European Brand Institute), Gerhard Hrebicek, criza financiara a afectat semnificativ serviciile financiare si marcile de masini din Europa.
Ca referinta la valoarea absoluta a marcilor per natiune, Germania conduce in top cu cea mai mare valoare a marcilor, opt din cele 16 industrii fiind conduse de marci ale companiilor germane, ca: Mercedes, SAP, Adidas, Deutsche Bank, Siemens, Deutsche Post, TUI si EON. Marcile din Italia si Norvegia, dar mai ales serviciile financiare din Marea Britanie ca RBS, HSBC si Barclays au suferit cel mai mult din cauza crizei.
Cele mai valoroase branduri din Europa:
1. Nokia (EUR 35,220 miliarde)
2. LVMH (EUR 32,365 miliarde)
3. INBEV (EUR 26,927 miliarde)
4. Vodafone (EUR 23,789 miliarde)
5. Unilever (EUR 22,829 miliarde)
6. Telefonica (EUR 22,128 miliarde)
7. Mercedes (EUR 19,392 miliarde)
8. Deutsche Telekom (EUR 19,093 miliarde)
9. BMW (EUR 18,765 miliarde)
10. SAB Miller (EUR 18,349 miliarde)
Mai multe detalii gasiti aici.
Producatorul finlandez de telefoane mobile Nokia este cel mai valoros brand din Europa, cu o valoare de 35,22 miliarde euro, urmat de compania franceza de lux LVMH, care valoreaza 32,36 miliarde euro si producatorul belgian de bere InBev a carui marca ajunge la 26,93 miliarde dolari.
Potrivit directorului Institutului European de Branduri (European Brand Institute), Gerhard Hrebicek, criza financiara a afectat semnificativ serviciile financiare si marcile de masini din Europa.
Ca referinta la valoarea absoluta a marcilor per natiune, Germania conduce in top cu cea mai mare valoare a marcilor, opt din cele 16 industrii fiind conduse de marci ale companiilor germane, ca: Mercedes, SAP, Adidas, Deutsche Bank, Siemens, Deutsche Post, TUI si EON. Marcile din Italia si Norvegia, dar mai ales serviciile financiare din Marea Britanie ca RBS, HSBC si Barclays au suferit cel mai mult din cauza crizei.
Cele mai valoroase branduri din Europa:
1. Nokia (EUR 35,220 miliarde)
2. LVMH (EUR 32,365 miliarde)
3. INBEV (EUR 26,927 miliarde)
4. Vodafone (EUR 23,789 miliarde)
5. Unilever (EUR 22,829 miliarde)
6. Telefonica (EUR 22,128 miliarde)
7. Mercedes (EUR 19,392 miliarde)
8. Deutsche Telekom (EUR 19,093 miliarde)
9. BMW (EUR 18,765 miliarde)
10. SAB Miller (EUR 18,349 miliarde)
Mai multe detalii gasiti aici.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Care este cel mai valoros brand din Romania?.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Care este cel mai valoros brand din Romania?.