Cea mai mare scadere va fi inregistrata de publicitatea din print, cu un declin de 50% pana la 40 milioane de euro, comparativ cu 82 milioane, inregistrate anul trecut, noteaza Wall-Street.
Initiative Romania este una dintre primele cinci agentii de media din Romania, parte din grupul de comunicare ce include: Lowe & Partners, Lowe PR, Brand Connection, Medic One, eLowe si Scholz & Friends Romania.
Initiative Romania este una dintre primele cinci agentii de media din Romania, parte din grupul de comunicare ce include: Lowe & Partners, Lowe PR, Brand Connection, Medic One, eLowe si Scholz & Friends Romania.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Piata de media - 348 mil. euro in 2009. Cea mai mare scadere in print.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Piata de media - 348 mil. euro in 2009. Cea mai mare scadere in print.