Pentru 50% dintre profesionistii din domeniu din toata lumea, in comparatie cu un procent de 40%, numarat acum un an, 2018 va fi anul de turnura in care vanzarile de continuturi digitale le vor depasi pe cele in print, arata NewsIn.
80% dintre cei chestionati au perceput schimbarea radicala a pietei de carte, in ceea ce priveste cresterea importantei cartilor digitale, marcand o oportunitate si nu o criza a sectorului de carte. Pentru doua treimi dintre ei, principalul argument consta in gasirea unui nou model economic, noi produse multimedia si strategii de marketing adaptate momentului. 60% dintre editorii investigati estimeaza ca ceea ce castiga din vanzarea continuturilor digitale reprezinta cu 10% mai putin decat cifra lor de afaceri, dar ca se asteapta la o evolutie in urmatorii doi ani.
Doar 22% dintre subiectii chestionati cred ca vanzarea de carti digitale nu o va depasi niciodata pe cea a cartilor traditionale, spre deosebire de un procent de 27%, care credeau acelasi lucru anul trecut. In timp ce 4% dintre editori sunt de parere ca tot ce inseamna carte digitala trebuie sa coste mai mult decat cartea in print, 15% doresc ca cele doua tipuri de continuturi sa aiba acelasi pret. 15% dintre respondenti spun ca toate tipurile de carti trebuie sa aiba un pret fix, ca pe Amazon (9,99 dolari), in timp ce 6% iau in calcul un alt model de politica de preturi.
Sondajul a fost realizat pe un lot de 840 de persoane din domeniul editorial din Europa continentala (74%), SUA (11,3%), Marea Britanie (4,2%), America Latina (3,5%) si Asia de sud-est (2,4%), impreuna cu revistele de specialitate Buchreport (Germania) si Publishers Weekly (SUA).
80% dintre cei chestionati au perceput schimbarea radicala a pietei de carte, in ceea ce priveste cresterea importantei cartilor digitale, marcand o oportunitate si nu o criza a sectorului de carte. Pentru doua treimi dintre ei, principalul argument consta in gasirea unui nou model economic, noi produse multimedia si strategii de marketing adaptate momentului. 60% dintre editorii investigati estimeaza ca ceea ce castiga din vanzarea continuturilor digitale reprezinta cu 10% mai putin decat cifra lor de afaceri, dar ca se asteapta la o evolutie in urmatorii doi ani.
Doar 22% dintre subiectii chestionati cred ca vanzarea de carti digitale nu o va depasi niciodata pe cea a cartilor traditionale, spre deosebire de un procent de 27%, care credeau acelasi lucru anul trecut. In timp ce 4% dintre editori sunt de parere ca tot ce inseamna carte digitala trebuie sa coste mai mult decat cartea in print, 15% doresc ca cele doua tipuri de continuturi sa aiba acelasi pret. 15% dintre respondenti spun ca toate tipurile de carti trebuie sa aiba un pret fix, ca pe Amazon (9,99 dolari), in timp ce 6% iau in calcul un alt model de politica de preturi.
Sondajul a fost realizat pe un lot de 840 de persoane din domeniul editorial din Europa continentala (74%), SUA (11,3%), Marea Britanie (4,2%), America Latina (3,5%) si Asia de sud-est (2,4%), impreuna cu revistele de specialitate Buchreport (Germania) si Publishers Weekly (SUA).
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzarile de continut digital, peste cele de print.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzarile de continut digital, peste cele de print.