De asemenea, Kolomoisky a fost de acord cu o fuziune intre grupul sau si televiziunile detinute de CME in statul fost sovietic, TET TV si Studio 1+1, arata un comunicat al companiei, citat de Wall-Street.
In schimb, omul de afaceri, actionar al CME si membru al consiliului director al companiei, va prelua o participatie de 49% la divizia din Ucraina.
Kolomoisky i-a acordat CME si optiunea de a-i vinde restul de 51% din actiuni, pentru 300 milioane dolari, optiune care poate fi exercitata intr-un an de la incheierea tranzactiei.
Adrian Sarbu, presedinte si director operational al CME, s-a declarat incantat de acest parteneriat extins si a precizat ca grupul american ar putea inregistra profit de abia in 2011, pe fondul revenirii industriei de publicitate.
"Luand in considerare elemente precum deprecierea activelor si fluctuatia de curs valutar, ne asteptam sa reintram pe profit in anul 2011. Vedem o redresare pentru o parte din pietele pe care activam pana la finalul acestui an, iar in cazul altora, in 2010", spune Adrian Sarbu.
Compania CME, care opereaza in sapte state din Europa Centrala si de Est, inclusiv in Cehia si Romania, a fost afectata de cheltuielile reduse din publicitate, in contextul actualului climat economic. Astfel, veniturile companiei au scazut cu 37% in primul trimestru, CME raportand pierderi nete de 44,4 mil. dolari, spre deosebire de profiul de 14,4 mil. dolari, din aceeasi perioada a anului trecut.
In schimb, omul de afaceri, actionar al CME si membru al consiliului director al companiei, va prelua o participatie de 49% la divizia din Ucraina.
Kolomoisky i-a acordat CME si optiunea de a-i vinde restul de 51% din actiuni, pentru 300 milioane dolari, optiune care poate fi exercitata intr-un an de la incheierea tranzactiei.
Adrian Sarbu, presedinte si director operational al CME, s-a declarat incantat de acest parteneriat extins si a precizat ca grupul american ar putea inregistra profit de abia in 2011, pe fondul revenirii industriei de publicitate.
"Luand in considerare elemente precum deprecierea activelor si fluctuatia de curs valutar, ne asteptam sa reintram pe profit in anul 2011. Vedem o redresare pentru o parte din pietele pe care activam pana la finalul acestui an, iar in cazul altora, in 2010", spune Adrian Sarbu.
Compania CME, care opereaza in sapte state din Europa Centrala si de Est, inclusiv in Cehia si Romania, a fost afectata de cheltuielile reduse din publicitate, in contextul actualului climat economic. Astfel, veniturile companiei au scazut cu 37% in primul trimestru, CME raportand pierderi nete de 44,4 mil. dolari, spre deosebire de profiul de 14,4 mil. dolari, din aceeasi perioada a anului trecut.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sarbu vede profit abia in 2011.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sarbu vede profit abia in 2011.