Motivele contestatiei sunt legate atat de specificul domeniului Telecom, cat si de istoricul acestei categorii in cadrul festivalului ce masoara eficienta in Romania.

“Consideram ca este o problema de fond, campaniile Cosmote inscrise nefiind realizate pentru promotii. Pentru cei care cunosc si analizeaza piata de Telecom, este de notorietate faptul ca produsele oferite consumatorilor sunt formate din pachete de comunicare - credit / minute / sms-uri, etc - pe perioada determinata. Ciclul de viata al produselor in aceasta categorie este mult mai redus decat in alte categorii, piata fiind foarte dinamica. Mai mult, consumatorul achizitioneaza fie credit de comunicare, fie abonamente la pretul standard, fara reduceri de pret”, declara Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

VIDEO: Grand Effie pentru 'niste tarani'

Campaniile Cosmote castigatoare in categoria Telecomunicatii la ultimele doua editii ale festivalului au promovat aceleasi tipuri de servicii ca si cele inscrise la actuala editie si reincadrate in categoria Promotii, mai sustine Ogilvy.