Anuntul a dus la o depreciere record a actiunilor trustului de presa, acestea scazand cu aproximativ 16% in cadrul sedintei din 21 aprilie, valoare care a mai fost inregistrata in urma cu 22 de ani.
Conducerea trustului a motivat rezultatele obtinute prin declinul veniturilor din publicitate, care au scazut cu 27% in primul trimestru. Oficialii New York Times au adaugat ca nu se asteapta la un reviriment decat in a doua jumatate a acestui an.
Veniturile trustului de presa au scazut cu 18,6%, pana la 609 milioane de dolari.
Janet Robinson, CEO-ul companiei, a declarat ca ia in considerare noi modele online pentru publicatiile din portofoliu, referindu-se la introducerea abonamentelor. Veniturile din operatiunile online au reprezentat aproximativ 13% din afaceri, in scadere cu 5,6%, pana la 78,2 milioane de dolari.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Criza musca din afacerile New York Times.