“Am imbunatatit eficienta fiecarui dolar cheltuit. Asta ar fi justificarea intre «saving-ul» din bugetul de media si investitia in actiuni care aduc rezultate pe termen scurt. Si aici vorbesc in primul rand despre promotii”, a spus Clej.

Potrivit acestuia, in vremuri de criza, companiile renunta la obiectivele pe termen lung si se concentreaza pe obtinerea de rezultate imediate, vizibile si usor de masurat, care pot fi obtinute prin transmiterea de mesaje simple si directe catre public. “«Buy 1, get 2 free» este cea mai simpla si puternica promotie pe care am vazut-o vreodata, intr-un hipermarket in Londra”.

In special in cazul produselor din categoria FMCG, publicul-tinta al comunicarii brandului (“core target”) nu este identic cu publicul cumparator (“business target”), astfel ca o parte din mesajele adresate core target-ului se dovedesc ineficiente. Aici, Clej include si mediul online. “Acolo unde te chinui sa inghesui zilnic cate o sticla in cosul de cumparaturi, online-ul nu e cireasa de pe tort. Online-ul creeaza empatie, libertatea de a te simti angajat in comunicarea cu brandul (…) Dar nu numai core target-ul trebuie mentinut, ci toti cei care pot aduce bani in plus. Aveti mare nevoie de combustibil pentru a trece perioada de criza”.