Rezultatele licitatiei au fost comunicate agentiei castigatoare la jumatatea lunii februarie. Bogdana Butnar, managing director la MRM Worldwide Romania, a refuzat sa confirme informatia.
Nici reprezentantii Coca-Cola nu au dorit sa ofere detalii, motivand ca se afla inca in proces de definitivare a strategiei de comunicare online. “Toate agentiile cu care lucram au fost selectate in urma unor pitch-uri. Decizia de a selecta o anumita agentie se ia in functie de mai multi factori: creativitate, implicare din punct de vedere strategic, cunoasterea business-ului nostru, experienta agentiei, capacitatea de implementare a anumitor tipuri de proiecte, entuziasm etc.”, a fost raspunsul oficial al Coca-Cola.
Cu toate acestea, in primavara anului trecut, compania s-a adresat direct, fara pitch, agentiei independente de comunicare online Webstyler, alaturi de care a dezvoltat trei proiecte speciale: EuroArena, CokeSounds si Lumeafarazero. Primele doua au fost premiate la festivalul Internetics. Webstyler nu a detinut, totusi, contul de online al Coca-Cola, care facea parte din contul general de creatie al companiei, aflat in portofoliul agentiei McCann Erickson.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Creatia online a Coca-Cola, la MRM Worldwide.