Rezultatele licitatiei au fost comunicate agentiei castigatoare la jumatatea lunii februarie. Bogdana Butnar, managing director la MRM Worldwide Romania, a refuzat sa confirme informatia.

Nici reprezentantii Coca-Cola nu au dorit sa ofere detalii, motivand ca se afla inca in proces de definitivare a strategiei de comunicare online. “Toate agentiile cu care lucram au fost selectate in urma unor pitch-uri. Decizia de a selecta o anumita agentie se ia in functie de mai multi factori: creativitate, implicare din punct de vedere strategic, cunoasterea business-ului nostru, experienta agentiei, capacitatea de implementare a anumitor tipuri de proiecte, entuziasm etc.”, a fost raspunsul oficial al Coca-Cola.

Cu toate acestea, in primavara anului trecut, compania s-a adresat direct, fara pitch, agentiei independente de comunicare online Webstyler, alaturi de care a dezvoltat trei proiecte speciale: EuroArena, CokeSounds si Lumeafarazero. Primele doua au fost premiate la festivalul Internetics. Webstyler nu a detinut, totusi, contul de online al Coca-Cola, care facea parte din contul general de creatie al companiei, aflat in portofoliul agentiei McCann Erickson.