Vanzarea la bucata este perceputa, traditional, ca un indicator al vitalitatii unei publicatii si poate fi o importanta sursa de venit deoarece cumparatorul plateste intreg pretul de coperta.
Astfel, revista Star a inregistrat o scadere de 10,3% a numarului mediu de exemplare distribuite/aparitie, pana la 1,2 milioane. Life &Style Weekly a scazut cu 30.7%, iar distributia National Enquirer s-a depreciat cu 11,2%.
O evolutie mai buna a avut revista People, care si-a crescut cu 2% numarul de exemplare distribuite, pana la 3,7 milioane. Cel mai apropiat competitor al sau, US Weekly, a scazut cu 1,3%, pana la 1,9 milioane.
Chiar si saptamanalele de stiri au cunoscut scaderi in distributie. Vanzarile Newsweek au scazut cu 13,1%, pana la 2,7 milioane de exemplare, iar US News & World Report a ajuns la 1,6 milioane de copii distribuite/aparitie, in scadere cu 22,3%. Cele doua publicatii au adus modificari chiar si liniei editoriale, potrivit nytimes.com.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Piata glossy: Obama si retetele culinare pe val, celebritatile in scadere.