“Pentru ca am fost pionieri pe aceasta piata, a trebuit sa cream mai intai notorietate produsului. Cartea vorbita este acum un produs cultural cunoscut, desi putine sunt editurile din Romania care editeaza aceste produse in mod constant, pe baza unui plan editorial consistent”, declara Ramona Craciun, Coordonator PR si Marketing Humanitas Multimedia.
Din acel moment, tendinta vanzarilor a fost constant crescatoare, publicul a fost fidelizat si este acum format in mare parte din colectionari care urmaresc toate aparitiile si le asteapta in librarii. In consecinta, anul 2008 s-a caracterizat prin dublarea portofoliului existent la sfarsitul lui 2007.
Cartio este o alta editura din Romania care a intrat pe aceasta piata in anul 2007, alegand insa o nisa si mai ingusta, reprezentata de cartea audio de business si dezvoltare personala. Primul titlu lansat, ”Cele 100 de legi absolute ale succesului în afaceri” de Brian Tracy, unul dintre cei mai cunoscuti autori si speakeri, cu un public total de peste doua milioane de oameni, continua sa fie cel mai vandut audiobook al editurii.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Audiobookurile, o perspectiva diferita asupra lecturii.