CAP este cea care a realizat campania de promovare, agentia de publicitate aflandu-se in slujba lui Toni Delaco inca de la primele sale aparitii in public. Cu o versiune de 20 de secunde, spotul publicitar va fi difuzat pe canalele TV de mare audienta.

Pentru cine nu-l cunoaste pe Toni: Vestit pentru figura zambitoare numai de eclipsa totala de soare, Toni se bucura de poreclele "Nupreafericitul" sau "Dricul". Liberprofesionist. Cazier curat. Necasatorit. Fara copii de care sa stie. "Delaco sta bine pe cascaval".


DELACO CASCAVAL, mancatul prost si-a gasit nasul...

Spotul "Delaco" a ajuns si in atentia Consiliului National al Audiovizualului (CNA), dupa ce mai multi parinti au reclamat continutul violent din reclama. "In urma sesizarilor, televiziunile s-au conformat sa-l difuzeze numai dupa ora 22", a precizat presedintele CNA, Rasvan Popescu. Dar Delaco si-a rezervat subtil dreptul la replica intr-un post din Jurnalul lui Toni, din 18 decembrie 2008:

Dupa vot am hotarat sa reincep campania cu “mancatul prost si-a gasit nasul”. E din nou pe post, dupa ora 10 seara, “ca sa nu sperie copiii” a zis CNA-ul. Bine ca nu se sperie de programele pline de tigani/tiganie/satre ale televiziunilor noastre, de comediile penibile si de spectacolele cu manele si circari.

Potrivit 9AM, Spotul "Delaco", cu durata de 30 de secunde, prezinta o sala de clasa in care intra patru barbati, decisi sa ii convinga pe elevi sa renunte la alimentele considerate nesanatoase. Seful grupului se repede la pachetele cu mancare de pe banci si le arunca pe jos, cu gesturi brutale, calcandu-le apoi in picioare. Apoi, la sugestia aceluiasi personaj, un alt musafir isi arata muschii la propriu, pentru a-i impresiona pe copii cu privire la efectele benefice ale consumului de alimente fara chimicale. Cu sase ani inaintea spotului "Delaco", Nae Caranfil, regizor si scenarist al peliculei "Filantropica", a imaginat o scena similara, in care doi camatari dau buzna in clasa, in cautarea unui elev care ii datora bani asa-numitului Baronul. Intrusii intrerup ora la care preda personajul interpretat de Mircea Diaconu, iar unul dintre ei, sesizand rumoare in banci, scoate pistolul si il agita spre copii, spunandu-le imperativ sa faca liniste si sa isi vada de lectii.

Misiunea lui Toni Delaco - nasul branzeturilor (personajul principal al spoturilor), are misiunea de a promova combinatiile delicioase de branza topita Delaco cu cascaval, emmentaler, sunca sau smantana care se gasesc deja in galantare, potrivit unui comunicat al companiei. Si, pentru ca misiunea sa fie completa, Toni Delaco pune la dispozitia pofticiosilor felii ambalate individual in pachete de 150 de grame sau cutii de 140 de grame a cate opt triunghiuri. Pentru gurmanzi, Toni a introdus si feliile mari de 400 sau 800 de grame.

Potrivit Wall-Street, Delaco si-a bugetat afaceri de 70 mil. euro pentru anul 2009. Compania a inregistrat o crestere de 55% a cifrei de afaceri pentru anul 2008, fata de anul 2007, ajungand la 185 de milioane de lei (50 milioane de euro).