Publicitarii cred insa in continuare in necesitatea spoturilor difuzate pe parcursul evenimentului Super Bowl, fiind dispusi sa plateasca pentru 30 de secunde de promovare suma record de 3 milioane de dolari. Acesta este si motivul pentru care postul de televiziune NBC sustine ca nu a intampinat probleme in a acoperi spatiul publicitar pentru acest eveniment.
Insa per total, audientele TV sunt in continua scadere. Publicitatea TV va scadea cu 4,2% in 2009, pe fondul situatiei financiare globale. In schimb, un segment care ar putea beneficia de pe urma incertitudinii economice este publicitatea video online, eMarketer estimand o crestere de 45% in 2009 sau 850 mil. dolari. Video reprezinta piata cu cea mai rapida crestere in mediul online, ceea ce face mai atractiva tranzitia din offline spre Internet.
Insa per total, audientele TV sunt in continua scadere. Publicitatea TV va scadea cu 4,2% in 2009, pe fondul situatiei financiare globale. In schimb, un segment care ar putea beneficia de pe urma incertitudinii economice este publicitatea video online, eMarketer estimand o crestere de 45% in 2009 sau 850 mil. dolari. Video reprezinta piata cu cea mai rapida crestere in mediul online, ceea ce face mai atractiva tranzitia din offline spre Internet.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Predictii sumbre pentru piata de publicitate TV din America: declin de 4,2% in 2009.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Predictii sumbre pentru piata de publicitate TV din America: declin de 4,2% in 2009.