Pe fondul detasarii fata de limitarile si constrangerile comuniste, Jurnalul National isi propune sa dezvaluie adevarata fata a acelei realitati si sa informeze tinerele generatii cu privire la aspectele vietii sociale, politice si economice ale Romaniei din anul 1989.
Campania lucrata de AdVenture se va desfasura pe durata unui an de zile, incepand cu decembrie 2008 si finalizandu-se in luna decembrie a anului 2009. Mesajul campaniei este declinat la nivel de suporturi print, TV si radio prin intermediul canalelor mediatice ale trustului Intact.
Campania “Jurnalul Romaniei 1989 – Acum 20 de ani” se constituie drept o provocare pentru echipa AdVenture cu atat mai mult cu cat se fundamenteaza pe elemente in continua schimbare si aduce o doza de imprevizibil.
Despre semnificatia acestei campanii Alex Zamfir, General Manager AdVenture a declarat: “Ma numar printre cei care au trait aspectele acelei perioade cu inocenta si inconstienta date de varsta copilariei dar si de restangerile impuse de sistem. Pentru cei care au fost martori ai perioadei comuniste, aceasta campanie este o rememorare a evenimentelor, netrecute prin filtrul cenzurii si, totodata, o putem cataloga drept o pagina de istorie pentru cei mai tineri dintre noi. Tocmai din acest motiv, nu pot decat sa am cuvinte de lauda si sa-mi exprim aprecierea fata de initiativa echipei de la Jurnalul National.”
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului AdVenture dezvolta campania 'Jurnalul Romaniei 1989 – Acum 20 de ani' pentru Jurnalul National.