Dupa zece ani de reclame pentru Pepsi, timp in care a jucat rolul de cowboy, surfer sau gladiator, David Beckham s-a trezit in afara planurilor de promovare ale producatorului de snacksuri si bauturi racoritoare.

Potrivit presei internationale, Beckham primea anual 2,9 milioane de dolari pentru a fi imaginea Pepsi.

Motivele acestei despartiri subite nu au fost facute publice, dar se banuieste ca gigantul Pepsi a considerat ca celebrul fotbalist era o investitie de lux, in actuala criza financiara. Beckham este unul dintre sportivii care cer foarte multi bani pentru a reprezenta imaginea unor branduri.

Si Gillette a taiat contractul cu Beckham

David Beckham nu se afla la primul divort de acest tip. In urma cu doi ani, Gillette, unul dintre cei mai mari sponsori ai sai, a decis incetarea colaborarii.

Pentru doi ani de colaborare, Gillette i-a platit 10 milioane de dolari. Rezilierea intelegerii a avut loc la putin timp dupa ce fotbalistul a semnat contractul in valoare de 250 de milioane de dolari, pentru cinci ani, cu echipa Los Angeles Galaxy.

Totusi, Beckham nu se poate plange ca a ramas fara bani din publicitate. Contractele cu Adidas si Motorola sunt foarte valoroase, dar parteneriatul cu producatorul de telefoane va expira in luna iunie a acestui an.

General Motors taie 20% din publicitate

Un alt divort care a agitat „apele” publicitatii mondiale este cel dintre General Motors si jucatorul de golf Tiger Woods. „Mariajul” a durat noua ani.