Dupa zece ani de reclame pentru Pepsi, timp in care a jucat rolul de cowboy, surfer sau gladiator, David Beckham s-a trezit in afara planurilor de promovare ale producatorului de snacksuri si bauturi racoritoare.
Potrivit presei internationale, Beckham primea anual 2,9 milioane de dolari pentru a fi imaginea Pepsi.
Motivele acestei despartiri subite nu au fost facute publice, dar se banuieste ca gigantul Pepsi a considerat ca celebrul fotbalist era o investitie de lux, in actuala criza financiara. Beckham este unul dintre sportivii care cer foarte multi bani pentru a reprezenta imaginea unor branduri.
Si Gillette a taiat contractul cu Beckham
David Beckham nu se afla la primul divort de acest tip. In urma cu doi ani, Gillette, unul dintre cei mai mari sponsori ai sai, a decis incetarea colaborarii.
Pentru doi ani de colaborare, Gillette i-a platit 10 milioane de dolari. Rezilierea intelegerii a avut loc la putin timp dupa ce fotbalistul a semnat contractul in valoare de 250 de milioane de dolari, pentru cinci ani, cu echipa Los Angeles Galaxy.
Totusi, Beckham nu se poate plange ca a ramas fara bani din publicitate. Contractele cu Adidas si Motorola sunt foarte valoroase, dar parteneriatul cu producatorul de telefoane va expira in luna iunie a acestui an.
General Motors taie 20% din publicitate
Un alt divort care a agitat „apele” publicitatii mondiale este cel dintre General Motors si jucatorul de golf Tiger Woods. „Mariajul” a durat noua ani.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Industria publicitatii renunta la vedete.