Cel mai nou produs al Grupului Realitatea-Catavencu va aduce pe ecranele telespectatorilor romani mari succese de casa ale cinematografiei mondiale, precum si filme premiate la cele mai mari festivaluri. Multe dintre productiile difuzate vor fi premiere pe piata de televiziune din Romania.

Toate filmele difuzate de cele trei posturi nu vor fi intrerupte de pauze publicitare.

Canalul-lider CineStar, care da si numele intregului pachet de trei posturi TV, va prezenta productii din toate genurile cinematografice, iar ActionStar si ComedyStar vor fi dedicate difuzarii filmelor de actiune si, respectiv, comediilor.

Printre titlurile de succes care apar in grila de programe a celor trei posturi se numara, in prima luna de emisie, „Pirates of The Caribbean”, „Signs”, „21 Grams”, „Being Julia”, „Mr. Magoo”, „Scary Movie 4”, „Kiss of The Dragon” si „Air Force One”.

Trustul de presa Realitatea-Catavencu detine, printre altele, posturile Realitatea TV, The Money Channel si Romantica TV, agentia de presa NewsIn, retelele Radio Guerrilla, Realitatea FM si Gold FM, precum si publicatiile "Academia Catavencu", "Cotidianul", "Business Standard" si "Money Express".