Wall-Street: Care sunt primele impresii dupa jurizarea lucrarilor inscrise la Golden Drum?
Stefan Iordache: Am vazut mai multe lucrari bune decat ma asteptam. Din pacate, o mare parte din energie s-a dus mai degraba catre clienti mai “usori” decat pentru clienti “grei”. Adica am vazut lucrari frumoase, dar pentru branduri mai mici. E o experienta fantastica sa fii in juriu, sa fii expus la atatea bucati de publicitate intr-un timpatat de scurt, sa stai cu niste oameni diferiti, cu pareri diferite si sa incerci sa ajungi la un consens.
Wall-Street: Ziceai ca ai vazut mai multe lucrari bune decat te asteptai. Cu toate astea la proiectiile spoturilor TV au fost foarte multe lucrari proaste.
Stefan Iordache: La proiectiile TV, unde a avut loc jurizarea publica, abia am strans mai putin de 40 de nominalizari din 400-500 de intrari. Totusi, am stat apoi si ne-am uitat mai serios inca o data si am gasit idei frumoase. Intr-adevar, daca toata lumea se asteapta ca orice festival sa fie dupa standardul Cannes-ului si sa vedem aici cele mai bune bucati de comunicare din lume, sunt niste asteptari nerealiste.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Seful Leo Burnett: Romania, favorita la Golden Drum.