Monumentul galben, lung de 22 de metri si greu de noua tone a fost recompensat pana acum cu un Silver Clio la Clio Award Festival din Florida si un Gold Lion la Festivalul de Publicitate de la Cannes. In interviul pe care Ismaili l-a acordat Wall-Street dupa decernarea premiilor de la Cannes, kosovarul isi exprima convingerea ca Newborn nu va fi bine primit de est-europenii de la Golden Drum. A avut parte de o surpriza.
“Aceasta este o lucrare foarte speciala, in contextul acestei categorii. In general, advertisingul dureaza doua-patru saptamani. Castigatorul de azi va ramane la locul lui pentru zeci de ani de acum incolo. Si, cel mai important, transmite mesajul unei intregi tari”, a spus Kurt Georg Dieckert, Chief Creative Officer la TBWAGermania si presedinte al juriului pentru Design & Art Direction.
“Aceasta este o lucrare foarte speciala, in contextul acestei categorii. In general, advertisingul dureaza doua-patru saptamani. Castigatorul de azi va ramane la locul lui pentru zeci de ani de acum incolo. Si, cel mai important, transmite mesajul unei intregi tari”, a spus Kurt Georg Dieckert, Chief Creative Officer la TBWAGermania si presedinte al juriului pentru Design & Art Direction.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Problemele politice ale Kosovo, ignorate la festivalul de publicitate din Slovenia.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Problemele politice ale Kosovo, ignorate la festivalul de publicitate din Slovenia.