Leo Burnett Romania a intrat in ambele finale cu aceeasi campanie, "The Dinosaur Exhibition Campaign", realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala, Grigore Antipa. Scopul campaniei a fost de a informa copiii si tinerii despre expozitia organizata de muzeu care a adunat schelete ale dinozaurilor provenind din America de Sud.
Campania a rulat in luna aprilie 2008 simultan in cinci orase din tara si a determinat o crestere de 200% a vizitelor la muzeu pe durata desfasurarii ei, a declarat, pentru NewsIn, responsabilul de PR al agentiei Leo Burnett, Anca Rancea.
Campania a rulat in luna aprilie 2008 simultan in cinci orase din tara si a determinat o crestere de 200% a vizitelor la muzeu pe durata desfasurarii ei, a declarat, pentru NewsIn, responsabilul de PR al agentiei Leo Burnett, Anca Rancea.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romania, pe listele scurte la Golden Drum .
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romania, pe listele scurte la Golden Drum .