Vanzarile retail din Ungaria au scazut cu 4,1% in noiembrie fata de aceeasi perioada a anului anterior, cea mai puternica scadere din iunie 2010, potrivit Bloomberg, care citeaza datele institutului de statistica de la Budapesta.
In octombrie a fost consemnat un declin de 3,7%. Vanzarile de mobila si produse electronice au coborat cu 16% in perioada analizata, in timp ce in domeniul cartilor si cel al echipamentelor pentru calculatoare au fost remarcate scaderi de 9%.
Luna decembrie ar putea imbunatati datele pe ansamblul intregului an datorita cumparaturilor de sarbatori, insa declinul consumului si al industriei manufacturiere sugereaza ca recesiunea din Ungaria s-a adancit in trimestrul al patrulea, noteaza publicatia ungara.
Economia Ungariei s-a contractat cu 0,2% in trimestrul al treilea al anului trecut fata de cel anterior, dupa ce in trimestrul al doilea Produsul Intern Brut a scazut cu 0,4%, iar in primele trei luni din 2012 cu 1,1%.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Maghiarii nu mai au bani de shopping.