Companiile care folosesc asemenea angajati spun ca folosirea pe gratis a fortei de munca poate avea rezultate daca lucrurile sunt facute ca la carte.
“Oamenii care muncesc pe gratis sunt mai flamanzi decat orice persoana care primeste un salariu. De aceeea, ei vor avea tendinta sa se depaseasca, sa se faca placuti si se vor dovedi creativi”, spune Kelly Fallis, directorul executiv la Remote Stylist, o firma care furnizeaza servicii web pentru design interior.
In ultimii trei ani, Fallis a folosit peste 50 de interni neplatiti pentru joburi editoriale, de promovare, vanzari, marketing, relatii publice si administrare de conturi. Ea este convinsa ca angajatii care lucreaza gratuit vor reprezenta viitorul resurselor umane.
Citeste mai multe despre americani si locuri de munca din SUA pe Wall-Street.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tot mai multi americani sunt disperati si accepta sa munceasca pe gratis.