De asemenea, Murdoch a dat declaratii incurajatoare despre piata de publicitate, reiterand comentariul sau conform caruia modelul de afacere al ziarelor s-a schimbat si si-a exprimat parerea in legatura cu dificultatile pe care le intalnesc companiile media pentru monetizarea continuturilor lor in timpul cresterii mijloacelor media digitale.

“Prea multi autori de continut au fost pasivi in fata incalcarilor evidente ale drepturilor de proprietate intelectuala”, a declarat Murdoch in cadrul unei conferinte.

In cadrul conferintei, directorul financiar David Devoe a declarat ca imperiul media condus de Murdoch ramane la previziunea initiala din februarie, de un declin de 30% al veniturilor operationale pentru anul fiscal 2009, fata de baza anului precedent, care a fost in valoare de 5,13 miliarde dolari.

Comentariile aplaneaza temerile legate de deteriorarea continua a previziunilor companiei si vin in ciuda declinului de 46% al venitului operational din trimestrul al treilea, la 755 milioane dolari.

Murdoch a adaugat ca acest optimism vine dupa ce “este din ce in ce mai clar ca perioada grea din economie s-a incheiat”.