Popularitatea tichetelor de reduceri este atat de mare printre comercianti incat pana si numele mari precum Apple, Harrods, Selfridges si Molton Brown au adoptat aceasta practica, scrie The Telegraph consultat de ziare.com.
Singura conditie care mai ramane de indeplinit este ca posibilii clienti sa acceseze Internetul pentru a beneficia de aceste reduceri.
Tichetele de reduceri, odinioara o idee "de nisa", sunt privite mai nou de catre comercianti ca fiind o idee de a atrage clientii si de a vinde totusi cate ceva sezonul acesta.
Potrivit site-ului MyVoucherCodes.co.uk, cel mai mare website care reuneste ofertele de reduceri, numarul comerciantilor care ofera aceste tichete a crescut de la 90 anul trecut la 368 anul acesta.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tichetele de reduceri la shopping, ultima solutie anti-criza.