Potrivit acesteia, premisa de la care trebuie sa plece orice proiect imobiliar este o analiza foarte atenta a cerintelor pietei la momentul respectiv si, implicit, o definire clara a publicului-tinta caruia se adreseaza. "Aceasta idee de baza trebuie atent analizata, pentru ca este cea care influenteaza major restul aspectelor, de la constructie, suprafete si finisaje pana la vanzare", adauga reprezentantul Esop, citat de NewsIn.
Analistii imobiliari sustin ca majoritatea dezvoltatorilor fac un prim studiu de impact si de fezabilitate, in urma caruia stabilesc destinatia exacta a proiectului. Exista si dezvoltatori care merg direct la arhitecti si le cer sa faca un proiect cat mai bun, care sa exploateze la maxim terenul, punct de vedere care neglijeaza alte aspecte esentiale si care poate duce la un proiect greu de vandut, la un proiect care nu se adreseaza nici unui segment de piata si, mai mult decat atat, la probleme de administrare a complexului care pot aparea dupa vanzarea proiectului", mai spune Petrescu.
In momentul de fata, in Bucuresti s-au conturat zone rezidentiale dupa criterii de pret, distanta pana in centru sau clase sociale. Astfel, pe segmentul lux sunt vizate zonele exclusiviste ca Primaverii, Aviatorilor, Kiseleff, Dorobanti Capitale, Cotroceni, Herastrau, Domenii, Floreasca sau Casin.
Zonele centrale precum Unirii, Calea Calarasilor, 13 Septembrie, Universitate, Romana si nordul, Aviatiei, Domenii – Calea Grivitei, Dorobanti - Beller, Barbu Vacarescu, Lacul Tei si Pipera se caracterizeaza atat prin constructii de inaltime mica, cat si prin condominium-uri si se adreseaza segmentului mediu plus. Pentru segmentul mediu sunt vizate cartierele si zonele limitrofe ale capitalei, unde se dezvolta conceptul de ansambluri rezidentiale stil condominium.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Esop: Dezvoltatorii risca sa nu isi vanda proiectele imobiliare.