La editia din acest an s-a consemnat prima participare a municipalitatii din Bucuresti, acolo fiind prezenta o delegatie din care au facut parte primarul Adriean Videanu si Horatiu Tica, presedintele Comisiei de Urbanism din cadrul Consiliului General. Sloganul sub care s-a prezentat Bucurestiul acolo s-a numit “It’s about time for Bucharest” („Este timpul pentru Bucuresti“), conform Gardianul.

Standul Bucurestiului de la targul imobiliar MIPIM, care s-a desfasurat in perioada 11-14 martie la Cannes, a atras ca un magnet investitorii interesati sa patrunda pe piata locala, Romania fiind una dintre pietele care nu sunt afectate de criza internationala, datorita deficitului dintre cerere si oferta din sectoarele rezidential, comercial, birouri sau industrial, dupa cum informeaza ZF. Dezvoltatorii locali au participat la targ pentru a-si face cunoscute proiectele la nivel international si pentru a forma contacte cu viitori parteneri de dezvoltare.

"Piata romaneasca prezinta o mare de oportunitati pentru fondurile de investitii, insa deocamdata vor continua sa domine investitorii de talie mica si mijlocie, urmand ca in urmatorii ani sa patrunda jucatorii mari care sa preia portofoliile dezvoltate de fondurile care activeaza in prezent pe piata", a declarat Larisa Dinu, marketing & communication manager al River Invest, dezvoltatorul proiectului imobiliar Sema Parc din Capitala.