Proiectul, care are doua benzi pe sens si o lungime de 560 de metri, este finantat din bani de la buget si va costa aproximativ 13 milioane de euro. La realizarea pasajului lucreaza aproximativ 300 de muncitori.

Pana la finalizarea proiectului se vor muta 70 de km de cablu electric, tevi de canalizare, fibra optica.
Berceanu a declarat pentru NewsIn, in februarie, ca pentru finalizarea lucrarilor la pasaj este necesara o mai buna colaborare cu Primaria Sectorului 1 si cu Primaria Capitalei, pentru ca aceste institutii sa nu mai taraganeze aprobarile. "Mai mult, greutatile provin de la faptul ca nimeni nu spune ceva concret si anume ca padurea asta trebuie ocolita, iar cei de la mediu nu raspund la solicitarile noastre", a spus Berceanu in februarie.

Centura Ploiestiului va fi gata la 15 noiembrie, pasajul Baneasa va fi circulabil la 1 decembrie

Centura municipiului Ploiesti va fi gata in data de 15 noiembrie 2009, iar pasajul Baneasa va fi circulabil pana la 1 decembrie, a declarat marti premierul Emil Boc.

"Lucrarile sunt in grafic, centura Ploiestiului va fi gata in 15 noiembrie, la autostrada Bucuresti - Ploiesti se lucreaza in ritm accelerat astfel incat in 2010 practic tronsoanele in lucru sa fie gata, (...) iar la Baneasa (pasajul Baneasa n.r.) de Ziua Nationala circulam pe sub pasaj", a declarat Boc.

Potrivit reprezentantilor Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale, bugetul alocat pe anul in curs pentru lucrarile efectuate la Autostrada Bucuresti - Ploiesi este aproape epuizat, fiind cheltuite 322 de milioane de lei din cele 410 alocate. Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat ca Executivul va discuta problema suplimentarii bugetului alocat lucrarii.

Premierul Emil Boc si ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, au inspectat marti santierul tronsonului Moara Vlasiei - Ploiesti al Autostrazii Bucuresti - Ploiesti si santierul Pasajului Baneasa.