"Romanii cumpara cadouri si profita de promotiile pe care retailerii le fac in mod traditional in aceasta perioada. Exista insa mici diferente intre Capitala si provincie, deoarece Bucurestiul are cea mai mare putere de cumparare”, a declarat Gabriel Florea, director de marketing Cegis Imobiliare.
Centrul Comercial Orhideea ramane liderul Capitalei, inregistrand un trafic de peste 50.000 de vizitatori in perioada mentionata si o crestere de circa 15% fata de o perioada obisnuita a anului.
Cegis opereaza in Romania din anul 2003 si administreaza in prezent 11 centre comerciale (trei in Bucuresti - Orhideea, Esplanada, Carrefour Colentina si restul in tara: Carrefour Ploiesti, Carrefour Brasov, Promenada Mall – Bacau, Promenada Mall – Focsani, Tom – Constanta, Felicia – Iasi, Era - Iasi, Era - Oradea) si mall-ul Grand Arena din Bucuresti.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Traficul din centrele comerciale a crescut cu 35% in perioada Pastelui.