Rata de succes a fost de 1/100 (n.r.: contracte vs. contacte). Prin comparatie, in anul 2007 rata de succes era de 1/30, iar in 2008 aceasta a fost de 1/50. Desi rata de succes s-a injumatatit fata de aceeasi perioada a anului 2008, reprezentantii Impact au constatat totusi o crestere semnificativa a numarului de contacte, care a crescut de la 2.500 in primele 12 saptamani din anul 2008 la aproape 4000 (3.980) in aceeasi perioada a anului 2009.
Vedeta vanzarilor a fost apartamentul cu doua camere, datorita faptului ca s-a incadrat in limitele legale pentru aplicarea unui TVA 5%, dar si datorita finantarilor mai mici acordate de banci. In acest sens, cea mai activa banca in finantari imobiliare a fost in 2009 CEC Bank.
„Din contractele semnate in primul trimestru din 2009 se constata ca cei mai multi clienti provin din sectorul Farmaceutic si FMCG, spre deosebire de anul 2008, cand cei mai multi clienti proveneau din sectorul serviciilor, cu preponderenta servicii financiar-bancare”, se arata in acelasi comunicat.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzarile dezvoltatorului Impact au scazut cu 20% in T1.