Cele mai noi marci care si-au deschis reprezentante in cadrul centrului comercial sunt Timberland/ Nautica, Puma, Veridissima, Rossignol, Bigotti, Danik, Cavaliere, Leonardo, Quicksilver si U.S. Polo Assn. O alta inaugurare este aceea a Cup&Cino Café.Noile reprezentante deschise in Fashion House Outlet Centre aduc numarul total de magazine la 60, gradul de ocupare ajungand in prezent la 80%.
Printre marcile care au deja reprezentante in Fashion House Outlet Centre se numara: United Colours of Benetton, Mango, Stefanel, Replay, Samsonite, Mobexpert, Levi`s, Ipekyol, adidas, Nike, Puma, Champion, Kenvelo, BSB, Kiltec, Lee Cooper, Bigotti si Cavaliere .
Proiectul din Bucuresti a fost dezvoltat pornind de la modelul complexului din Varsovia, insa este mai mare decat acesta, suprafata planificata a fi construita depasind 28.000 mp. Investitia in centrul de outlet se ridica la aproximativ 65 milioane euro, agentii de inchiriere au fost companiile de consultanta Cushman & Wakefield si Jones Lang LaSalle, iar operatorul de management este GVA Grimley Outlet Services.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Fashion House Outlet Centre, 80% grad de ocupare.