Cele mai noi marci care si-au deschis reprezentante in cadrul centrului comercial sunt Timberland/ Nautica, Puma, Veridissima, Rossignol, Bigotti, Danik, Cavaliere, Leonardo, Quicksilver si U.S. Polo Assn. O alta inaugurare este aceea a Cup&Cino Café.Noile reprezentante deschise in Fashion House Outlet Centre aduc numarul total de magazine la 60, gradul de ocupare ajungand in prezent la 80%.

Printre marcile care au deja reprezentante in Fashion House Outlet Centre se numara: United Colours of Benetton, Mango, Stefanel, Replay, Samsonite, Mobexpert, Levi`s, Ipekyol, adidas, Nike, Puma, Champion, Kenvelo, BSB, Kiltec, Lee Cooper, Bigotti si Cavaliere .

Proiectul din Bucuresti a fost dezvoltat pornind de la modelul complexului din Varsovia, insa este mai mare decat acesta, suprafata planificata a fi construita depasind 28.000 mp. Investitia in centrul de outlet se ridica la aproximativ 65 milioane euro, agentii de inchiriere au fost companiile de consultanta Cushman & Wakefield si Jones Lang LaSalle, iar operatorul de management este GVA Grimley Outlet Services.