La sfarsitul saptamanii trecute, Colliers International, compania cu 293 birouri in 61 de tari, si-a anuntat cei mai buni agenti, Florescu fiind desemnat numarul unu mondial, la fel ca si in anul 2007. Cu exceptia ultimilor doi ani, acest titlu a fost castigat, pentru mai mult de 10 ani la rand, de Avtar T. Beins, un agent canadian cu o experienta de 30 de ani in real estate. Criteriul de selectie: veniturile aduse de broker companiei Colliers.
"Dupa ce timp de sapte ani, am fost numarul unu in regiune, in 2006, numarul doi mondial, iar in 2007, numarul unu mondial, anul trecut am incercat sa imi mentin acest titlu. In opinia mea, sunt trei ingrediente care asigura succesul unui broker: activitatea intr-o multinationala, cunoasterea foarte buna a pietei si ceea ce oferi tu ca broker", a declarat, pentru Wall-Street, vicepresedintele Colliers.
Horatiu Florescu are o experienta de 11 ani in piata imobiliara si reprezinta companii precum IBM, HP, Microsoft, Oracle, Deloitte, Ernst&Young sau PricewaterhouseCoopers. Si-a inceput activitatea in cadrul Colliers ca agent al departamentului de rezidential, iar dupa aproape un an, s-a mutat in cadrul departamentului de birouri.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a ajuns un roman nr. 1 mondial in reteaua Colliers.