“Trebuie sa ne pregatim pentru extindere, in pofida contextului actual al pietei. Momentan cererea e strangulata de institutiile financiare care intampina dificultati in evaluarea situatiei proprii. Insa, situatia nu poate persista, tranzactiile si acordarea de credite trebuie sa continue pentru ca acestea sa-si sustina afacerea” , afirma Norbert Hoeckl, Vice President Strategy al Coldwell Banker Affiliates of Romania.
Hoeckl crede ca desi presa scrie despre o situatie blocata in real estate, firmele vizionare cauta de pe acum afiliere la branduri internationale reprezentate deja local.
“In acest fel vor fi pregatiti si functionali peste trei – maxim sase luni, moment in care ne asteptam la o deblocare a pietei in care va exploda presiunea acumulata a cererii. Pe o piata de real-estate schimbatoare, societatile de intermediere imobiliara trebuie sa depaseasca o masa critica de oferte pentru a fi relevante in ochii consumatorului”, a adaugat Norbert Hoeckl.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Planul Coldwell Banker: 20 de reprezentante prin franciza in 2009.