“In acest an, vom vedea mai multe investitii de tipul design & build (n.r.: executie si proiectare), pentru unul sau doi clienti. De exemplu, daca un lant de supermarketuri isi doreste o anumita locatie, atunci aceasta locatie se va realiza. Mi-e greu sa cred ca vor mai aparea dezvoltatori care sa cumpere terenuri pentru a construi mall-uri si apoi vad ei cui le inchiriaza. Se va construi targetat pe client, cu chiriasul in barca cu tine inca de la inceput. Astfel de proiecte se fac mai usor, mai repede si, de asemenea, se pot finanta mai usor”, ne-a explicat Andrei Panculescu.
In ceea ce priveste segmentul rezidential, Panculescu spune ca “best seller-ul” anului 2009 va fi apartamentul de sub 100.000 de euro, explicatia fiind simpla.
“Are 5% TVA, se poate vinde mult mai usor si, in plus, o locuinta de 100.000 de euro, la un pret de circa 1.000 euro/mp, cat se tranzactioneaza acum in piata, inseamna o suprafata construita de 100 mp, adica un apartament foarte bun”, a subliniat oficialul Westhill.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum investim in imobiliare, in 2009.