Agentia Nationala de Locuinte (ANL) si-a pierdut identitatea. O firma din Iasi care se ocupa de lucrari de mansardare a imobilelor a gasit o metoda inselatoare de a-si promova serviciile in Bucuresti, acuza ANL, intr-un comunicat de presa remis ieri. Firma foloseste pe prospectele sale tot abrevierea A.N.L, care insa in cazul de fata vine de la Antrepriza Noua pentru Locuinte.
Pentru a atrage clienti, firma ieseana promite includerea apartamentelor intr-un program national de reabilitare termica, subventii acordate cu generozitate de la bugetul de stat, insa doar celor inscrisi cu prioritate, si scutiri de taxe la lucrari, promisiuni care nu stau in puterea ei.
Pentru a atrage clienti, firma ieseana promite includerea apartamentelor intr-un program national de reabilitare termica, subventii acordate cu generozitate de la bugetul de stat, insa doar celor inscrisi cu prioritate, si scutiri de taxe la lucrari, promisiuni care nu stau in puterea ei.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului O firma din Iasi se promoveaza sub brandul ANL .
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului O firma din Iasi se promoveaza sub brandul ANL .