Invitatii vor analiza comportamentul utilizatorului de internet din Romania si impactul sau asupra tendintelor din marketing.
Invitatul special este Sam Berteloot, Managing Partner si Director Panel Management la compania InSites Consulting, partener al IAB Europe, care a realizat in 2009 studiul “MCDC, Marketers and Consumers, Digital and Connected”, disponibil tuturor membrilor IAB Romania.
Sam Berteloot va prezenta principalele concluzii ale acestui studiu, analizand comportamentul si atitutidinile utilizatorului roman de internet in comparatie cu cel european. In plus, invitatul va expune, pe baza acestor concluzii, un nou model de interactiune cu internautii care ar putea fi adoptat de specialistii in marketing.
Dezbaterea va fi completata si de opiniile invitatilor Bogdana Butnar, General Manager MRM Worldwide, Orlando Nicoara, general manager Apropo Media si Ionut Oprea, Director Executiv IAB Romania.
Cei care doresc sa participe la eveniment trebuie sa solicite o invitatie pe blogul Online MeetUp
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului (P) Utilizatorul de internet si specialistul de marketing, fata in fata.