Vanzarile din primele doua zile ale tabletei iPad ar putea fi de 700.000 unitati, apreciaza analistul de la firma Piper Jaffray & Co., Gene Munster, care estimase initial vanzari de 200.000 - 300.000 unitati. Pe de alta parte, analistul Toni Sacconaghi de la Sanford C. Bernstein & Co. anticipase 300.000 - 400.000 de iPad vandute in debut, scrie NewsIn.
Dispozitivul a fost pus in vanzare in 3 aprilie, provocand inghesuiala in magazinele din Statele Unite, entuziasm care a rivalizat cu momentul in care iPhone a fost lansat in 2007. Firma Piper Jaffray a inspectat cozile formate la cinci magazine, acestea fiind mai mari decat se asteptasera analistii. Totusi, dispozitivele iPad s-au regasit pe rafturi pana tarziu in ziua debutului, semnaland faptul ca Apple a fost capabila sa produca suficiente tablete ca sa satisfaca cererea initiala, a spus Gene Munster.
"Vanzarile s-au mentinut la un nivel constant pe parcursul zilei", a spus Munster, care a cumparat el insusi modelul de 16 Gb, precizand ca "are asteptari ridicate".
iPad este pariul pe care l-a facut Apple ca va reusi sa transforme calculatoarele de tip "tablet" in dispozitive populare, lucru pe care rivalul Microsoft nu a reusit sa il faca. Produsul se bazeaza pe succesul telefoanelor iPhone si a dispozitivelor iPod si incearca sa acopere spatiul dintre telefoanele inteligente si calculatoarele portabile.
Apple pariaza ca design-ul iPad este suficient de incantator astfel incat clientii sa fie dispusi sa plateasca mai mult decat pe laptop-urile cu preturi mici. iPad are un pret de pornire de 499 dolari.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Isterie la lansarea iPad.