Contrar opiniei larg raspandite conform careia singura sansa ca Twitter sa devina o companie profitabila este introducerea de reclame, Biz Stone, unul dintre fondatori, a negat acest fapt si a facut o serie de precizari referitor la planurile din viitorul apropiat, scriu cei de la Reuters.
Anuntul a fost facut in cadrul Reuters Global Technology Summit, desfasurat la inceputul saptamanii la New York, Biz Stone fiind foarte categoric in ceea ce priveste publicitatea ca sursa de castig, alternativa la care apeleaza majoritatea start-up-urilor pentru a-si putea mentine serviciile gratuite : “Reclamele nu ni se par interesante. Niciun angajat Twitter nu are cunostinte de advertising si nici nu lucreaza in domeniu. Nu avem pe nimeni care sa dea sau sa primeasca telefoanele necesare”. Renuntand la tonul glumet, el a adaugat ca introducerea de reclame in fluxurile de activitate ale utilizatorilor i-ar deranja pe acestia.
Anuntul a fost facut in cadrul Reuters Global Technology Summit, desfasurat la inceputul saptamanii la New York, Biz Stone fiind foarte categoric in ceea ce priveste publicitatea ca sursa de castig, alternativa la care apeleaza majoritatea start-up-urilor pentru a-si putea mentine serviciile gratuite : “Reclamele nu ni se par interesante. Niciun angajat Twitter nu are cunostinte de advertising si nici nu lucreaza in domeniu. Nu avem pe nimeni care sa dea sau sa primeasca telefoanele necesare”. Renuntand la tonul glumet, el a adaugat ca introducerea de reclame in fluxurile de activitate ale utilizatorilor i-ar deranja pe acestia.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum va genera Twitter profit.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum va genera Twitter profit.