In plus, consolidarea valorii cotelor de piata LG pe segmentul de televizoare LCD si cu plasma in prima parte a anului 2009 releva preferintele consumatorilor romani in materie de electronice. Televizoarele LCD si cele cu plasma se afla in continuare printre principalele produse electronice achizitionate de romani, chiar si in contextul economic actual.
Mentinerea valorilor se datoreaza in principal rezultatelor obtinute in urma derularii campaniilor de tip buy-back desfasurate in parteneriat cu retailerii si cu asociatiile de profil, pe piata locala, in intervalul 19 martie - 22 aprilie 2009.
Mentinerea valorilor se datoreaza in principal rezultatelor obtinute in urma derularii campaniilor de tip buy-back desfasurate in parteneriat cu retailerii si cu asociatiile de profil, pe piata locala, in intervalul 19 martie - 22 aprilie 2009.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului LG Electronics: LCD-urile si plasmele, in topul preferintelor romanilor in materie de electronice.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului LG Electronics: LCD-urile si plasmele, in topul preferintelor romanilor in materie de electronice.