Profitul din primul trimestru a scazut la 118,7 milioane dolari, sau 8 centi/actiune. Vanzarile s-au ridicat la 1,16 miliarde dolari. Vanzarile online prin intermediul paginilor de internet detinute de Yahoo au scazut cu circa 10% comparativ cu primul trimestru din 2008.

Spre comparatie, veniturile afisate de rivalul Google in primul trimestru din 2009 au scazut cu 3% fata de cele din ultimul trimestru al anului trecut, aceasta fiind prima scadere a veniturilor inregistrata vreodata de Google in doua trimestre consecutive.

Gigantul online a raportat venituri de 5,51 miliarde de dolari pentru trimestrul incheiat la 31 martie 2009, in crestere cu 6% fata de aceeasi perioada a anului 2008, insa in scadere cu 3% fata de ultimul trimestru din 2009. Scaderea a fost totusi sub estimarile analistilor, cei de la JP Morgan, de exemplu, asteptandu-se la scaderi de 43% fata de trimestrul anterior.