In postul de pe blog intitulat “200 Million Strong”, Zuckerberg a confirmat ca Facebook continua atragerea unui numar mare de utilizatori in ciuda indoielilor legate de reconstructia site-ului si intimitatea utilizatorilor, scrie BrandRepublic.

In ianuarie, Zuckerberg a anuntat ca Facebook a adunat 150 milioane de utilizatori, valoare ce a crescut la 175 milioane in februarie. Cifrele arata ca in 2009 mai mult de 500.000 de oameni s-au inscris pe Facebook in fiecare zi.

Datele releva ca mai mult de unul din patru oameni cu acces la Internet au vizitat Facebook in februarie.

In luna aprilie a anului trecut, Facebook a depasit MySpace ca numar de utilizatori. MySpace a inceput sa piarda din crestere, postand in februarie o scadere de 2% si o crestere mica in martie.

Totusi, in pofida succesului Facebook, intrebarile planeaza asupra abilitatii sale de a produce o sursa sustenabila de venituri deoarece odata cu cresterea numarului de utilizatori automat vor creste si costurilor operationale.

Intr-un recent raport financiar, Facebook se asteapta ca veniturile sa creasca cu 70% in 2009 si a anuntat ca isi propune sa fie pe profit si in 2010.

Facebook in general atrage venituri din publicitatea de tip display si, de asemenea, permite companiilor de cercetare sa foloseasca baza de date ca o sursa pentru colectarea de statistici demografice.

Recent, Facebook s-a despartit de directorul financiar Gideon Yu, iar analistii considera ca aceasta plecare poate fi un semn ca reteaua sociala se pregateste sa intre pe piata bursiera.

Reconstructia site-ului, care a nemultumit milioane de utilizatori Facebook, ar putea juca un rol important in atragerea de venituri din publicitate.