Viziune, focus pe o zona clara, unul, maxim doua proiecte si gasirea unor parteneri de incredere sunt cateva dintre elementele pe care ar trebui sa puna accent un antreprenor pentru a dezvolta o afacere online de succes, potrivit lui Dragos Stanca.
"Antreprenorii care gresesc, gresesc in faza de concepere proiect, de la prezentare la refuzul de a face un forecast realist pe un termen rezonabil, care in business inseamna minim trei ani. Optimismul exacerbat, infatuarea de tip «stiu eu mai bine, nu am nevoie decat de banii vostri, de ce puneti atatea intrebari?» etc. Ma refer la cei care gresesc. Sunt si multi antreprenori seriosi, cu idei ok si viziune sanatoasa", spune Stanca.
In opinia acestuia, anul acesta vor exista multe proiecte pe tehnologie, dezvoltate in house, si proiecte bazate pe user generated content, suma minima cu care poti lansa o afacere online fiind de 5.000 de euro. "Orice altceva este foarte riscant. Orice necesita investitie initiala masiva si return of investment indelungat", explica Dragos Stanca.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dragos Stanca: Numarul de afaceri online ar putea creste cu 30% in 2009.