Desi preturile produselor au crescut in ultimele doua saptamani cu 60%, Pawel Smigielski, manager regional al Kingston pe Europa de Est, spune ca acest fenomen are loc pentru ca asa este dictat de jucatorii din piata. Totodata, seful companiei in zona est-europeana declara ca “daca se va mai taia din productie, preturile vor creste si, la un moment dat, se vor stabiliza, iar daca preturile vor cobori, asa cum ne asteptam, vom vinde mai mult, insa doar din punct de vedere cantitativ”.
In 2009, John Tu, CEO si co-fondator al Kingston Technology, prognozeaza o consolidare a pietei globale – vor exista multi jucatori care nu vor mai face fata si se vor retrage –, dar si o cota mai mare pentru compnia pe care o conduce.
In ceea ce priveste filiala din Romania a companiei, Mihai Marcu, director dezvoltare pentru Bulgaria, Romania si Moldova, spera sa obtina o cota de 20% pe segmentul cardurilor de memorie pentru telefoanele mobile si sa creasca pe partea de tehnologie HyperX, dedicata gamerilor.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Kingston Technology: 65.000 unitati vandute de la inceputul anului.