In ciuda crizei economice mondiale, e-commerce-ul pare relativ imun la situatia actuala, date fiind preturile atractive si competitivitatea cu care opereaza retailerii pe piata internationala.
In 2008, vanzarile realizate in sectorul de e-commerce la nivel B2C (business to consumer) din Marea Britanie (inclusiv cumpararea de bilete de calatorie sau la diverse evenimente) vor totaliza 116,6 miliarde dolari, cu 28% mai mult decat in 2007.
eMarketer se asteapta ca vanzarile in mediul online sa continue sa creasca sustinut si sa faca in asa fel incat rata de achizitie a produselor si serviciilor pe piata de B2C sa se mentina si in urmatorii doi ani.
Totusi, se asteapta ca si cresterea sectorului de e-commerce sa fie afectata, cel putin pe parcursul urmatorului an, din cauza situatiei economice existente in prezent la nivel mondial.
Anul trecut, vanzarile B2C pe sectorul de e-commerce la categoria de bunuri si servicii au totalizat 133 miliarde dolari, iar asta numai pe continentul european. Cu o rata anuala de crestere proiectata sa se mareasca in urmatorii patru ani cu 25%, piata de comert electronic se va tripla in Europa pana in 2011, urmand sa ajunga la 407 miliarde dolari.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a evoluat comertul online pe plan mondial in 2008.